Forum.Szybowce.Com

Komisja Szybowcowa Aeroklubu Polskiego => Informacje o pracach Komisji Szybowcowej AP => Wątek zaczęty przez: tomkrok w Maj 31, 2019, 18:04

Tytuł: Korekta listy wspólczynników (załącznik 1 do II Regulaminu ..)
Wiadomość wysłana przez: tomkrok w Maj 31, 2019, 18:04
Aktualne tabele
Tytuł: Odp: Korekta listy wspólczynników (załącznik 1 do II Regulaminu ..)
Wiadomość wysłana przez: A.Łończuk w Czerwiec 03, 2019, 21:38
Czas biegnie a Foka 4 nadal ma ten sam współczynnik co Pirat i Pw5. Z czego to wynika? Czy ktoś w KS wynajmuje Foki na zawody?
Tytuł: Odp: Korekta listy wspólczynników (załącznik 1 do II Regulaminu ..)
Wiadomość wysłana przez: Andrzej Czop w Czerwiec 04, 2019, 11:22
różnica między Foką 4 a Foką 5 wynosi 1,2%, współczynnik powinien być skorygowany pewnie gdzieś pomiędzy 0 a 1,2% - uważam że KS ma znacznie poważniejsze tematy do załatwienia niż wypaczenie współczynnika o mniej niż 1,2% dla szybowca, który pewnie startuje raz na 10 lat w jakichś zawodach ;)
Tytuł: Odp: Korekta listy wspólczynników (załącznik 1 do II Regulaminu ..)
Wiadomość wysłana przez: A.Łończuk w Czerwiec 04, 2019, 18:18
Adnrzej, ale Foka 5 również jest na uprzywilejowanej pozycji. Wg mnie Foka 5 powinna zostać wyrównana do Puchacza -jest od niego lżejsza, ma więcej doskonałości, w czym problem?

Poza tym to co jest ważne zależy bardzo mocno od punktu siedzenia.
Tytuł: Odp: Korekta listy wspólczynników (załącznik 1 do II Regulaminu ..)
Wiadomość wysłana przez: Izydor w Maj 13, 2020, 00:52
W niewiarygodne osłupienie wprowadziło mnie odkrycie , że niektóre szybowce w klasie 15m mają identyczne współczynnik np ls7, ASW24 i SZD55 A w klasie Standard nie są już idetyczne. Czy któryś z doświadczonych  zawodników mógłby wyjaśnić różnicę latania tymi szybowcem w różnych klasach?