Forum.Szybowce.Com

Gość


Autor Wątek: Aeroklub Gliwicki zatrudni Dyrektora i Szefa Wyszkolenia HT  (Przeczytany 994 razy)

Żółw

  • Członkowie SKN i SKJN
  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 496
  • Liked: 233
  • Obojętność jest gorsza od nienawiści. Wyklucza wsz
Aeroklub Gliwicki zatrudni Dyrektora i Szefa Wyszkolenia HT
« dnia: Wrzesień 16, 2016, 19:57 »
Szczegóły w załącznikach.

e-mail: epgl@epgl.eu oraz konkurs@epgl.eu

Telefony:
Sekretarz: 604 080 516
Przewodniczący Komisji: 608 721 009
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2016, 20:02 wysłana przez Żółw »
Pozdrawiam
Żółw

Żółw

  • Członkowie SKN i SKJN
  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 496
  • Liked: 233
  • Obojętność jest gorsza od nienawiści. Wyklucza wsz
Odp: Aeroklub Gliwicki zatrudni Dyrektora i Szefa Wyszkolenia HT
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 16, 2016, 19:59 »
Treść ogłoszenia

KONKURS na stanowisko dyrektora oraz HT

Zarząd Aeroklubu Gliwickiego w Gliwicach ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Aeroklubu oraz HT.

Aeroklub Gliwicki jest stowarzyszeniem prowadzącym działalność statutową oraz gospodarczą w celu umożliwienia swoim członkom realizację działalności lotniczej. Aeroklub prowadzi działalność w zakresie szkoleń lotniczych, sportów lotniczych, usług i techniki lotniczej a także zarządzania nieruchomościami.

Zarząd Aeroklubu Gliwickiego zastrzega sobie możliwość podjęcia decyzji o połączeniu stanowiska dyrektora i HT w jedno stanowisko dyrektora z funkcją HT. W takiej sytuacji pierwszeństwo będą miały oferty złożone przez kandydatów spełniających łączne wymagania dla obydwóch stanowisk, do których załączone zostało oświadczenie o wyrażeniu zgody na połączenie obydwóch stanowisk i o spełnieniu wymagań dotyczących obydwóch stanowisk, stanowiące załącznik Nr.1 do regulaminu.

I.   Opis stanowiska Dyrektora
Dyrektor Aeroklubu jest odpowiedzialny za kierowanie działalnością stowarzyszenia, jego rozwój, wyniki finansowe oraz organizację pracy podległych pracowników
1. Główne obowiązki dyrektora
•   realizacja i rozwój działalności statutowej oraz członkowskiej,
•   dbałość o finanse i rentowność prowadzonej działalności gospodarczej,
•   planowanie i realizacja działań związanych z działalnością Aeroklubu,
•   odpowiedzialność za politykę jakości,
•   przestrzeganie warunków certyfikatów organizacji szkoleniowej,
•   organizacji zarządzania ciągłą zdatnością do lotu, organizacji obsługowej,
•   skuteczne zarządzenie zespołem i rozwój kompetencji pracowników,
•   współpraca z Zarządem,
•   zarządzanie działalnością Aeroklubu zgodnie z uchwałami i wytycznymi Zarządu,
•   współpraca z zewnętrznymi organizacjami i instytucjami,
2.    Podstawowe wymagania  stawiane kandydatom
•   umiejętność i doświadczenie w planowaniu i realizacji budżetów oraz umiejętność analizy kosztów i realizacji założeń budżetowych,
•   rozwój działalności sportowej oraz koncepcji rozwoju sportowego w poszczególnych sekcjach aeroklubu,
•   dyspozycyjność i odpowiednie zdolności kierownicze,
•   posiadanie pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
•   przedstawienie przez kandydata ogólnej koncepcji funkcjonowania Aeroklubu na przestrzeni najbliższych 3 lat (w formie dowolnej).
3.   Dodatkowe atrybuty
•   wykształcenie wyższe
•   potwierdzone sukcesami i referencjami doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwem i zespołem pracowników,
•   znajomość zagadnień lotnictwa sportowego,
•   doświadczenie w działalności społecznej, w sporcie, w organizacjach non-profit,
•   znajomość prawa o stowarzyszeniach oraz przepisów regulujących działalność w obszarze lotnictwa ogólnego,
•   znajomość języka angielskiego.
4.   Dokumenty niezbędne do złożenia oferty
•   Cv wraz z oświadczeniem o 5 letnim doświadczeniu w kierowaniu grupą pracowników
•   Kopia dyplomu
•   Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych
•   Ogólna koncepcja funkcjonowania Aeroklubu na przestrzeni najbliższych 3 lat (alternatywnie przedstawienie ustnej koncepcji w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej)
II.    Opis stanowiska HT
        Kierownik Szkolenia - HT
1.   Główne obowiązki HT
•   zapewnienie prowadzenia szkolenia zgodnie z FCL,
•   nadzorowanie postępów poszczególnych uczestników szkolenia.
2.   Podstawowe wymagania  stawiane kandydatom
•   licencja samolotowa CPL(A) z uprawnieniem FI,
•   odpowiednie zdolności kierownicze
•   posiadanie pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
•   pełna znajomość dokumentów regulaminowych ATO, rozp. 216/2008, rozp. 1178/2011 (Part-FCL, ORA, ARA, MED) + odp. AMC i GM,  ustawy Prawo Lotnicze i odp. rozporządzeń krajowych
3.   Dodatkowe atrybuty
•   5 letnie doświadczenie w operacjach lotniczych,
•   licencja szybowcowa SPI z uprawnieniem FI;
•   prawo jazdy kategorii B
•   znajomość obsługi komputera
•   znajomość języka angielskiego.
4.   Dokumenty niezbędne do złożenia oferty
•   Cv wraz z oświadczeniem o posiadaniu licencji samolotowej CPL(A) z uprawnieniem FI, oraz licencji szybowcowej SPI z uprawnieniem FI;
•   Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych
•   Oświadczenie o pełnej znajomość dokumentów regulaminowych ATO, rozp. 216/2008, rozp. 1178/2011 (Part-FCL, ORA, ARA, MED) + odp. AMC i GM,  ustawy Prawo Lotnicze i odp. rozporządzeń krajowych



Data ważności oferty do 05.10.2016 r.
Zainteresowane osoby proszone są przesłanie CV oraz kopii pozostałych dokumentów dotyczących konkursu na adres: epgl@epgl.eu  lub konkurs@epgl.eu albo przesyłką potwierdzoną na adres pocztowy: Aeroklub Gliwicki, 44-100 Gliwice, Gliwice Lotnisko najpóźniej do dnia 3 października 2016 r.

Inne postanowienia.
Po złożeniu dokumentów kandydaci będą mogli zapoznać się z sytuacją organizacyjną, ekonomiczną i finansową Stowarzyszenia.
Konkurs w formie rozmowy kwalifikacyjnej zostanie przeprowadzony 05 października 2016 r. W dniu następnym Zarząd rozstrzygnie wyniki Konkursu.
W CV prosimy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych, Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm.)
Gliwice 15 września 2016 r.
Jerzy Wojtas – Sekretarz Zarządu
Pozdrawiam
Żółw

Żółw

  • Członkowie SKN i SKJN
  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 496
  • Liked: 233
  • Obojętność jest gorsza od nienawiści. Wyklucza wsz
Odp: Aeroklub Gliwicki zatrudni Dyrektora i Szefa Wyszkolenia HT
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 16, 2016, 20:00 »
Załącznik do Uchwały Nr 39/B/2016 z dn. 15.09.2016 r. Zarządu Aeroklubu Gliwickiego

REGULAMIN KONKURSU
na stanowisko dyrektora oraz szefa stanowisko wyszkolenia HT w Aeroklubie Gliwickim
   
§ 1
1. Celem regulaminu jest ustalenie zasad przeprowadzenia konkursu i rozpatrywania ofert kandydatów do pracy na stanowisku dyrektora oraz szefa wyszkolenia HT w Aeroklubie Gliwickim.
§ 2
1. Kandydatów na stanowisko dyrektora oraz HT w Aeroklubie Gliwickim wyłania się w drodze konkursu.
2. Komunikat o konkursie  zostanie ogłoszony na internetowych serwisach branży lotniczej zwanej dalej “stronami internetowymi” i będzie zawierał:
2.1. Nazwę stowarzyszenia.   
2.2. Wymagania  kwalifikacyjne kandydatów określone przez  organizatora i sposób ich dokumentowania oraz dodatkowe atrybuty, które będą miały wpływ na rozstrzygnięcie konkursu.
2.3. Termin i miejsce złożenia przez kandydatów dokumentów o przystąpieniu do konkursu.
2.4.  Informację  o  konieczności  przedstawienia  ogólnej  koncepcji  funkcjonowania  Aeroklubu  na przestrzeni najbliższych 3 lat zarówno w zakresie funkcji dyrektora jak i HT.
§ 3
1. Opis stanowiska Dyrektora
Dyrektor Aeroklubu jest odpowiedzialny za kierowanie działalnością stowarzyszenia, jego rozwój, wyniki finansowe oraz organizację pracy podległych pracowników
2. Główne obowiązki dyrektora
•   realizacja i rozwój działalności statutowej oraz członkowskiej,
•   dbałość o finanse i rentowność prowadzonej działalności gospodarczej,
•   planowanie i realizacja działań związanych z działalnością Aeroklubu,
•   odpowiedzialność za politykę jakości,
•   przestrzeganie warunków certyfikatów organizacji szkoleniowej,
•   organizacji zarządzania ciągłą zdatnością do lotu, organizacji obsługowej,
•   skuteczne zarządzenie zespołem i rozwój kompetencji pracowników,
•   współpraca z Zarządem,
•   zarządzanie działalnością Aeroklubu zgodnie z uchwałami i wytycznymi Zarządu,
•   współpraca z zewnętrznymi organizacjami i instytucjami,
            3. Podstawowe wymagania  stawiane kandydatom
•   umiejętność i doświadczenie w planowaniu i realizacji budżetów oraz umiejętność analizy kosztów i realizacji założeń budżetowych,
•   rozwój działalności sportowej oraz koncepcji rozwoju sportowego w poszczególnych sekcjach aeroklubu,
•   dyspozycyjność i odpowiednie zdolności kierownicze,
•   posiadanie pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
•   przedstawienie przez kandydata ogólnej koncepcji funkcjonowania Aeroklubu na przestrzeni najbliższych 3 lat (w formie dowolnej).
             4. Dodatkowe atrybuty
•   wykształcenie wyższe
•   potwierdzone sukcesami i referencjami doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwem i zespołem pracowników,
•   znajomość zagadnień lotnictwa sportowego,
•   doświadczenie w działalności społecznej, w sporcie, w organizacjach non-profit,
•   znajomość prawa o stowarzyszeniach oraz przepisów regulujących działalność w obszarze lotnictwa ogólnego,
•   znajomość języka angielskiego.
5. Dokumenty niezbędne do złożenia oferty
•   Cv wraz z listem motywacyjnym oraz oświadczeniem o 5 letnim doświadczeniu w kierowaniu grupą pracowników
•   Kopia dyplomu
•   Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych
•   Ogólna koncepcja funkcjonowania Aeroklubu na przestrzeni najbliższych 3 lat (alternatywnie przedstawienie ustnej koncepcji w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej)   
§ 4
             1. Opis stanowiska HT
Kierownik Szkolenia - HT
                  2. Główne obowiązki HT
•   zapewnienie prowadzenia szkolenia zgodnie z FCL,
•   nadzorowanie postępów poszczególnych uczestników szkolenia,
      3. Podstawowe wymagania  stawiane kandydatom
•   licencja samolotowa CPL(A) z uprawnieniem FI,
•   odpowiednie zdolności kierownicze
•   posiadanie pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
•   pełna znajomość dokumentów regulaminowych ATO, rozp. 216/2008, rozp. 1178/2011 (Part-FCL, ORA, ARA, MED) + odp. AMC i GM,  ustawy Prawo Lotnicze i odp. rozporządzeń krajowych

                  4. Dodatkowe atrybuty
•   5 letnie doświadczenie w operacjach lotniczych,
•   licencja szybowcowa SPI z uprawnieniem FI;
•   prawo jazdy kategorii B
•   znajomość obsługi komputera
•   znajomość języka angielskiego.
                5. Dokumenty niezbędne do złożenia oferty
•   Cv wraz z oświadczeniem o posiadaniu licencji samolotowej CPL(A) z uprawnieniem FI, oraz licencji szybowcowej SPI z uprawnieniem FI;
•   Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych
•   Oświadczenie o pełnej znajomość dokumentów regulaminowych ATO, rozp. 216/2008, rozp. 1178/2011 (Part-FCL, ORA, ARA, MED) + odp. AMC i GM,  ustawy Prawo Lotnicze i odp. rozporządzeń krajowych.
              § 5
                          Kalendarium konkursu:
– 16.09.2016 r. – ogłoszenie konkursu,
– 03.10.2016 r. – termin składania ofert,
– 05.10.2016 r. – rozmowy kwalifikacyjne i rozstrzygnięcie konkursu,
– 06.10.2016 r. – termin powołania na stanowisko dyrektora.
§ 6
1.   Zarząd Aeroklubu zastrzega sobie możliwość podjęcia decyzji o połączeniu stanowiska dyrektora i HT w jedno stanowisko dyrektora z funkcją HT. W takiej sytuacji pierwszeństwo będą miały oferty złożone przez kandydatów spełniających łączne wymagania dla obydwóch stanowisk, do których załączone zostało oświadczenie o wyrażeniu zgody na połączenie obydwóch stanowisk i o spełnieniu wymagań dotyczących obydwóch stanowisk, będące załącznikiem Nr.1 do niniejszego regulaminu.
2.   Zarząd Aeroklubu zastrzega sobie prawo do przedłużenia wszystkich terminów konkursu.
   § 7
Po złożeniu dokumentów kandydaci będą mogli zapoznać się z sytuacją organizacyjną, ekonomiczną i finansową Stowarzyszenia.
§ 8
1. Postępowanie konkursowe prowadzi komisja konkursowa złożona z członków Zarządu Aeroklubu.
2. Pracami komisji konkursowej kieruje Prezes Zarządu lub wyznaczony przez Zarząd członek.
3. Do zadań komisji konkursowej należy:
3.1. Określenie kryteriów oceny przydatności kandydata.
3.2. Przeprowadzenie postępowania konkursowego.
3.3. Sporządzenie protokołów z posiedzeń komisji.
3.4. Przedstawienie wybranego kandydata Zarządowi AGL.
4. Decyzja o rozstrzygnięciu konkursu oraz ewentualnym połączeniu dwóch stanowisk w jedno stanowisko dyrektora z funkcją HT zostanie podjęta na posiedzeniu Zarządu z którego sporządza się  protokół  zawierający  informacje  o  przebiegu  obrad  i podjętych  ustaleniach.  Protokół  podpisują członkowie Zarządu obecni na posiedzeniu. Protokół jest jawny.
5. Kandydatom nie przysługuje odwołanie od decyzji Zarządu o rozstrzygnięciu konkursu i ewentualnym połączeniu dwóch stanowisk w jedno stanowisko dyrektora z funkcją HT.
§ 9
1. Komisja rozpoczyna postępowanie konkursowe od sprawdzenia, czy oferty złożone zostały w terminie i zawierają wszystkie wskazane w ogłoszeniu o konkursie dokumenty oraz czy z dokumentów tych wynika, że kandydat spełnia wymagania wskazane w ogłoszeniu konkursie.
2. Oferty podlegają odrzuceniu, a kandydaci nie są dopuszczeni do dalszego postępowania konkursowego w przypadkach, gdy:
2.1. Oferta została złożona po terminie.
2.2. Oferta nie zawiera wszystkich wskazanych w ogłoszeniu o konkursie dokumentów.
2.3. Ustalenia, że kandydat nie spełnia wymagań wskazanych w ogłoszeniu o konkursie.
3. Komisja podejmuje uchwałę określającą dopuszczenie lub niedopuszczenie do dalszego postępowania poszczególnych kandydatów. Przewodniczący Komisji informuje kandydatów o podjętej uchwale w dniu otwarcia ofert.
§ 10
Postępowanie konkursowe ma charakter rozmowy kwalifikacyjnej.
§ 11
Dokumenty złożone przez kandydatów do konkursu i nieodebrane do 18.10.2016 r. zostaną zniszczone.

Zarząd Aeroklubu Gliwickiego
Gliwice 15.09.2016 r.
Zał. Nr 1 do Regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora oraz HT w Aeroklubie Gliwickim


……………………………..
Imię i nazwisko kandydata

………………………………

………………………………

Adres zameldowania



OŚWIADCZENIE

Ja, niżej podpisany niniejszym oświadczam, że spełniam łączne wymagania do pełnienia funkcji dyrektora oraz HT, opisane w Regulaminie konkursu.
Jednocześnie wyrażam zgodę na połączenie tych dwóch stanowisk, opisanych w Regulaminie w jedno stanowisko dyrektora z funkcją HT w przypadku podjęcia takiej decyzji na posiedzeniu Zarządu Aeroklubu Gliwickiego.

Pozdrawiam
Żółw