Sekcja Samolotowa > SAMOLOTY

ELT,PLB,FIFA i UEFA

(1/1)

Luk:
Nie do końca jestem pewien jak należy to interpretować:

NCO.IDE.A.170   Awaryjny nadajnik lokalizacyjny (ELT)
a) Samoloty wyposaża się w:
1)nadajnik ELT dowolnego typu, w przypadku samolotów, dla których indywidualne świadectwo zdatności do lotu wydano po raz pierwszy w dniu lub przed dniem 1 lipca 2008 r.;
2)automatyczny nadajnik ELT, w przypadku samolotów, dla których indywidualne świadectwo zdatności do lotu wydano po raz pierwszy po dniu 1 lipca 2008 r.; lub
3)ratunkowy nadajnik ELT (ELT(S)) lub osobisty nadajnik sygnału niebezpieczeństwa (PLB) noszony przez członka załogi lub pasażera, w przypadku samolotów z certyfikowaną maksymalną konfiguracją miejsc pasażerskich wynoszącą sześć lub mniej.
b) ELT dowolnego typu i PLB umożliwiają jednoczesną transmisję na częstotliwości 121,5 MHz i 406 MHz

Czy taka Wilga musi być wyposażona zarówno w ELT i ratunkowy ELT(alternatywnie PLB)? Czy może wystarczy tylko osobisty nadajnik PLB ?
Ktoś już zmierzył się z tym tematem?
Jakie jest sprawdzone, najtańsze rozwiązanie?

Pzdr

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej