Sekcja Samolotowa > SAMOLOTY
PPL(A) po TMG
kraskiewicz:
Dziekuje za podpowiedz. To ze maja gdzies motoszybowiec nie swiadczy o tym, ze tam szkola rowiez do PPL(A) i to w rzeczone 15 godzin. Tego tyczylo sie moje pytanie.
uriuk:
Z tego co wiem, to do tej pory chyba nikt tego wariantu nie cwiczyl, wiec trudno powiedziec, czy jakis osrodek szkoli (skoro nikogo nie wyszkolono). Trzeba przetrzec sciezke, a wiec naklonic jakis osrodek, zeby sie tym zajal, ewentualnie napisal IPSa. I wlasnie dlatego sugerowalem, zeby zebrac sie w kupe, bo w hurcie bedziemy mieli wieksza sile persfazji :).
uriuk
tymon_waw:
Witajcie,
udało się finalnie komuś zrobić skróconą PPLkę po TMG? Też jestem zainteresowany takim rozwiązaniem.
Tymon
kraskiewicz:
Udalo sie - znam jeden, dosc swiezy przypadek.
Szkolenie odbylo sie na podstawie napisanego przez ATO IPSa.
Uznano prawidlowo, ze szkolenie ma trwac minimum 15 godzin. Wyszlo troche wiecej, ale to normalne.
ULC nie mial zadnych uwag, licencja dawno wydana.
olt:
A czy możecie podać jakiś uśredniony koszt godziny lotu na popularnych motoszybowcach? SF25C, HK36? Jaki to koszt?
Pozdrawiam.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej