Forum.Szybowce.Com
Sekcja Szybowcowa => ARC i inne problemy z rejestracją/przedłużeniem zdatności do lotu => Wątek zaczęty przez: madaa w Kwiecień 09, 2019, 17:53
-
Czy ktoś zgłębił temat i skutecznie sam sobie obsługuje. ?
-
Nikt sam nie obsługuje Jantara ?
Czyżby obsługa szybowca rodzimej produkcji była bardziej skomplikowana od tych z za zachodniej granicy ?
-
Obsługuje pewnie wielu tylko to forum już dawno umarło .. :(
-
forum nie umarło.
wczoraj dostałem cenną wskazówkę w/s LK8000
-
forum nie umarło.
wczoraj dostałem cenną wskazówkę w/s LK8000
;D ;D Andrzej polecam Oudie IGC :)
-
Andrzej ma Oudie 2, tylko jakoś niechętnie z niego korzysta, zachęć go, Ciebie pewnie posłucha ;-)
-
Są i tacy co kupują oudie lite i tam wgrywają LK8000 :P
-
Mam Sunbrite a w nim LK8000
Mam też Oudie lite a w nim dodatkowo wgrany XC SOAR i LK8000
XC SOar wgrał kolega któremu pożyczyłem Oudie na zawody
LK8000 wgrałem sam (gdyby padł mi sunbrite)
W dużej mierze zależy to od przyzwyczajenia
Wszyscy znamy entuzjastów tych programów....
-
A siooo idźcie sobie pogadać gdzie indziej albo na temat, tu jest temat "Jantar std.3 i obsługa pilota właściciela." ;)
-
Trochę bliżej tematu.
Co prawda nie obsługuję Jantara, tylko PW-5 ale...
Porównywaliśmy z inspektorem przy nadawaniu klasy obsługę z Jantarem.
U mnie producent wpisał wykonanie jednej czynności za pomocą przyrządu i dlatego przed sezonem i po sezonie przegląd okresowy musi zrobić mi mechanik.
W Jantarze nie ma takiej głupoty i pilot-właściciel może wszystkie obsługi robić sam(1000h już chyba nie).
Czyli w/g najnowszych przepisów pilot właściciel jeśli tylko czuje się na siłach, może załatwić obsługę Jantara sam.
Oczywiście jeśli zajdzie potrzeba jakiejś naprawy, to mechanik jest już niezbędny. 8)
-
Zawsze możesz zlecić tą czynność mechanikowi a resztę zrobić sam...