4. wydzielic dzial techniczny i sprzedac, pod warunkiem ze pozostanie on na lotnisku jako SPRAWNA i rozwijajaca sie organizacja techniczna. CSS ma skupic sie na dzialalnosci lotniczo-szkoleniowej.
1. Sprzedaż działu technicznego spowoduje:
- utratę kontroli nad kosztami obsługi (nie sądzę by jakaś konkurencja działala obok, więc nowowygenerowany monopolista będzie mógł poszaleć z cenami
)
- utratę potencjalnego zysku ze świadczenia usług dla pobliskich aeroklubów, gości etc.
2. Dlaczego będzie to usprawnienie organizacyjne?
W sytuacji np. potrzeby nagłych napraw organizacja zewnętrzna będzie kierowała się interesem własnym na nie CSS.
3. W jaki sposób zostanie przeprowadzona wycena i sprzedaż? Kto będzie mógł startować?
4. Jak trudnym będzie odtworzenie działu technicznego w razie porażki z powodów jak w pkt. 1.?
5. Dlaczego CSS nie może stanowić ośrodka obsługi technicznej dla pobliskich aeroklubów i zarabiać?
S