Forum.Szybowce.Com

Sekcja Szybowcowa => Bezpieczeństwo lotnicze => Wątek zaczęty przez: Łyku w Listopad 30, 2018, 07:44

Tytuł: Raport końcowy PKBWL do zdarzenia 735/14 (zderzenie w Pile 2014)
Wiadomość wysłana przez: Łyku w Listopad 30, 2018, 07:44
Witam,

link do raportu --> http://www.pkbwl.gov.pl/images/raporty/Raport_Ko%C5%84cowy_735_14.pdf (http://www.pkbwl.gov.pl/images/raporty/Raport_Ko%C5%84cowy_735_14.pdf)

Pozdrawiam, Ł.
Tytuł: Odp: Raport końcowy PKBWL do zdarzenia 735/14 (zderzenie w Pile 2014)
Wiadomość wysłana przez: Dzida w Listopad 30, 2018, 13:33
O obserwacji przestrzeni mówiono wielokrotnie, ale zawsze warto o tym przypominać.
Przy okazji.
Flarmy w gąszczu krążących szybowców niewiele pomagają(tu ich nie było), co potwierdzają ostatnie wypadki.
Zatem zamiast obklejać się pięcioma lusterkami, może lepiej spojrzeć za kabinę.

Warto przemyśleć co modernizujemy przy sprzęcie.
Tutaj taka pierdułka - opaska zaciskowa najprawdopodobniej zaważyła o śmierci pilota.  >:(
Tytuł: Odp: Raport końcowy PKBWL do zdarzenia 735/14 (zderzenie w Pile 2014)
Wiadomość wysłana przez: RB w Listopad 30, 2018, 14:19
Znałem Roberta dobrze, dużo czasu na rozmowach w Krzycku spędziłem. Bardzo zorganizowany i skupiony człowiek. Nie mogę po prostu uwierzyć, że takie harakiri popełnił. I ci, którzy to widzieli, nie mieli żadnej refleksji?