Hej!
Mam taka małą sugestię skierowaną w kierunku organizatora. Jeżeli możecie, to połóżcie większy nacisk na wyjaśnienie zagadnień z tematu podstawowej dokumentacji technicznej. Mnie osobiście dziwi to, że mechanik nie rozróżnia CofA i ARC, nie wie jak się poruszać w IOT , żeby wyszukać istotne informacje, nie wie jak tworzyć karty zadaniowe , nie wie co to są standardy ATA 100, TCDS- nieodkryte lądy, itd. Rozumiem , że część z tych informacji powinien otrzymać podczas DWULETNICH praktyk, ale wiem też jak jest... z tą praktyką.
Warto pokazać jak się analizuje dokumentację SP i weryfikuje dane obsługowe. podejrzewam, że większość z Kolegów będzie obsługiwać szybowce bez udziału CAMO, więc niestety będą zmuszeni do wykonania "parszywej" papierowej roboty. :'( , a do tego muszą mieć solidne przygotowanie teoretyczne.
PZDR