Tak, ekspert odniósł się w następujący sposób:
Taka sama "bzdurna logika" charakteryzuje Tabelę DAeC (np. LS 8 i Ventus 2, w wersjach 15m i 18m).
Marek, ja napisałem argumentację na liczby - nie na słowa i wrażenia.
Stosunek współczynników F15 = ASG29/LS8 = 0,9611111111 dla 15 m
Stosunek współczynników F18 = ASG29/LS8 = 0,9755813953 dla 18 m.
A powinno być F18 < F15 lub
co najwyżej F15 = F18 ponieważ max obciążenie ASG29 jest znacznie większe, szybowiec ma klapy i jest to lepsza konstrukcja.
Złożyłem wniosek do Komsji Szybowcowej i chętnie poznałbym jej zdanie w temacie.
Jestem otwarty na dyskusję.
Uprzejmie proszę o poddanie mojego wniosku pod głosowanie.
Najlepiej aby był monotyp - lecz tak nie jest. Lepiej nie mieszać Jantarów z LS8 i D2 ale jednak są pomieszane.
Nawet Leszno Cup jest z współczynnikami - a miało tak nie być.
Przez przerzucenie na DeAC uzyskasz to co chciałeś - KS nie zajmuje się współczynnikami.