Sekcja Szybowcowa > SZYBOWCE
Zarządzanie GSS
madaa:
--- Cytat: przemek łośko w Kwiecień 05, 2013, 09:42 ---. Chcemy niedrogiego latania, choć może nie tak taniego jak dotychczas. Chcielibyśmy, aby każda z trzech nóg finansowych Szkoły przynosiła zysk, a co najmniej nie powodowała straty (w tej chwili parking przynosi zysk, hotel generuje niewielką stratę, a latanie - stratę dużą).
--- Koniec cytatu ---
Przemek ale tak tanie jak dotychczas latanie było możliwe właśnie dzięki Bogdanowi i jego zaangażowaniu....
Pozatym z tego co wiem to każde podnoszenie cen na Żarze powoduje odpływ ludzi. Żar najwięcej lata jesienią a w sezonie wiosenno-letnim z tego co wiem jest dość słabo...
Jak cena wzrośnie do poziomu cen w lesznie wielu nie przyjedzie albo przywiezie własny szybowiec (ja osobiście przyjadę może na parę godzin na fale i tyle).
Obozy takie jak KSS powodują że na EPZR jest więcej latania i tu trzeba próbować budować zysk (zintensyfikować latanie) i sciągać pilotów możliwością szkolenia i niedrogiego latania przez cały sezon podnoszenie cen odniesie odwrotny skutek.
--- Cytuj ---Tym niemniej dotychczasowy brak przejrzystości działań, ujawnione nieprawidłowości, brak publicznej, konsekwentnej wizji i strategii rozwoju są nie do zaakceptowania
--- Koniec cytatu ---
Jakie niejasności ... jakaś durna faktura ? Jesteś przedsiębiorcą zastanów się
Zastanów się zanim zniszczycie to miejsce.
Rozmawialiśmy o magii żaru jeszcze jesienią zastanów się komu to zawdzięczamy...
Pozdrawiam Robert
przemek łośko:
Jest tanio, za tanio. Sam z tego bezrefleksyjnie korzystałem. Ba, spóźniałem się z wpłatą i teraz bardzo się tego wstydzę. Dla dobra Szkoły wszyscy tu latający powinni zgodzić się na trochę wyższe ceny. Nie, nie tak wysokie jak w CSS. To jednak jest rozmowa w gronie Rady, środowiska lokalnego, Zarządu Szkoły. Jest także do omówienia symbioza z otaczającymi podmiotami, które przecież - zdarzyło się niejeden raz - wspierały Szkołę. Żar znów potrzebuje wsparcia, warunki symbiozy muszą być korzystniejsze dla Szkoły.
Robert, widzisz z mojej wypowiedzi, że nie chodzi tylko o tę jedną fakturę. Napisałem, w którejś z wcześniejszych wypowiedzi, o działaniach podejmowanych z bieżącej konieczności (tak się to jawi czasem, że "trzeba to zrobić, bo nie ma innego wyjścia"). Nie ma w tej chwili pewności, bo Bogdan albo uniósł się honorem, albo jest inna przyczyna - i nie przekazuje dokumentów finansowych. To jednak też jest na rozmowę w dobrym gronie i normalnej atmosferze, nie tu, gdzie intencje i wypowiedzi mogą ulec wykpieniu lub przepoczwarzeniu w formę, która nie służy Szkole (pal diabli osobiste dobra), albo wręcz mogą posłużyć rozgrywkom.
To dlatego proszę Was o to, żeby pisać tu z umiarem i nie podgrzewać atmosfery.
Łuker:
--- Cytat: przemek łośko w Kwiecień 05, 2013, 21:05 ---Jest tanio, za tanio.
--- Koniec cytatu ---
To kwestia "gustu". Według mnie jest drogo. BARDZO DROGO. Wszystko wskazuje na to, że jeśli damy koledze Pruszczykowi działać, to będzie jeszcze drożej. Mylę się?
flymen:
--- Cytat: Łuker w Kwiecień 05, 2013, 21:24 ---
--- Cytat: przemek łośko w Kwiecień 05, 2013, 21:05 ---Jest tanio, za tanio.
--- Koniec cytatu ---
To kwestia "gustu". Według mnie jest drogo. BARDZO DROGO. Wszystko wskazuje na to, że jeśli damy koledze Pruszczykowi działać, to będzie jeszcze drożej. Mylę się?
--- Koniec cytatu ---
stawiam że niedługo po "zamachu" ceny zostaną zrównane z cennikiem CSS Leszno, to drogo czy tanio ?
slawek.piela:
--- Cytat: przemek łośko w Kwiecień 05, 2013, 21:05 ---Jest tanio, za tanio.
--- Koniec cytatu ---
Dlaczego za tanio?
Czy wzrost cen uratuje budżet?
A gdyby było taniej to latałoby więcej ludzi wpływy byłyby większe. Taki mechanizm też jest możliwy.
Działalność lotnicza nie musi przynosić zysku, nie to jest celem GSS.
O ile budżet się dopina dzięki innym przychodom to jest OK.
Czyż nie?
Sławek
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej